Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άτυπη συνάντηση στη Λεμεσό είχα ο ελληνοκύπριος διαπραγματευτής, Ανδρέας Μαυρογιάννης με τον λεγόμενο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και "Υπουργό Εξωτερικών" του ψευδοκράτους, Κουντρετ Οζερσάι. Την συνάντηση γνωστοποίησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook ο Οζερσαι. 

Η δήλωση του Οζερσαι:

«Είχα χθες ανεπίσημη συνάντηση με τον Ελληνοκύπριο Διαπραγματευτή Ανδρέα Μαυρογιάννη. Συναντηθήκαμε στη Νέα Υόρκη πριν από λίγο καιρό και συνεχίσαμε την ανταλλαγή απόψεων για διαφορετικά θέματα αυτή τη φορά στη Λεμεσό.

Δεν μπορούμε να ζούμε στην Κύπρο τα τελευταία 50 χρόνια, συζητώντας τι θα συμβεί στο μέλλον και πραγματοποιώντας θεωρητικές συζητήσεις, χάνουμε την ευκαιρία να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον σήμερα. Πιστεύω ότι είναι σημαντικό να καθιερωθεί ένας άμεσος διάλογος με αυτού του είδους τους μεσάζοντες, με άλλα λόγια, χωρίς να χρειάζεται να αποδειχθεί κάτι στα Ηνωμένα Έθνη ή σε άλλους διεθνείς παράγοντες»

Image removed.