Καλεσμένοι στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Γιάννος Σωκράτους και ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλατκού, έθιξαν μεταξύ άλλων τα θέματα ασφάλειας και υγείας.
Ο κύριος Σωκράτους, επανέλαβε τα όσα ζητούν να εφαρμοστούν αναφορικά με τα περιστατικά βίας, ώστε να αποφευχθούν τέτοιου είδους καταστάσεις. Όπως είπε υπάρχουν σχολεία υψηλού κινδύνου επομένως πρέπει να γίνει κάποια ιεράρχηση. Δεν μπορεί ο εκπαιδευτικός να γίνεται έρμαιο ευθυνών άλλων και να αναλαμβάνει ευθύνες που δεν του αναλογούν, τόνισε.
Υπογράμμισε ότι η προσπάθεια για τα θέματα ασφάλειας και υγείας, δεν τελειώνει αλλά τώρα έχει ξεκινήσει.
Ετοιμάζουν επιστολή με την οποία θα ενημερώσουν για τις παρελάσεις
Υπενθυμίζουμε, ότι το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔ, αποφάσισε και ενημέρωσε τα μέλη του πως μέχρι να ολοκληρωθεί ο διάλογος που βρίσκεται σε εξέλιξη για το ζήτημα της ασφάλειας και υγείας στα σχολεία να μην συμμετέχουν σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μετά τη μία και πέντε και γενικά σε εξωσχολικό χρόνο που περιλαμβάνει συμμετοχή παιδιών με οποιοδήποτε τρόπο.
Ο κύριος Φυλακτού είπε ότι ετοιμάζουν επιστολή που θα στείλουν στην Διεύθυνση δημοτικής, όσον αφορά το θέμα αυτό.
Λεπτομέρειες για το που βρίσκεται ο διάλογος εκπαιδευτικών - Υπουργού παιδείας, στο πιο κάτω βίντεο: