Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σύγχυση εξακολουθεί να επικρατεί με την συμμετοχή ή όχι των μαθητών δημοτικού στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. 

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔ εδώ και μέρες, αποφάσισε και ενημέρωσε τα μέλη του πως, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διάλογος που βρίσκεται σε εξέλιξη για το ζήτημα της ασφάλειας και υγείας στα σχολεία, δεν θα συμμετέχουν σε οποιαδήποτε δραστηριότητα μετά τη μία και πέντε και γενικά σε εξωσχολικό χρόνο που περιλαμβάνει συμμετοχή παιδιών με οποιοδήποτε τρόπο. Σε αυτές τις εξωσχολικές δραστηριότητες, περιλαμβάνεται και η συμμετοχή των μαθητών και των δασκάλων στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.

Με πρωτοβουλία του, ο Σύνδεσμος Γονέων τους Α' Δημοτικού Σχολείου Παραλιμνίου αποφάσισε, οι γονείς να συνοδέψουν τα παιδιά στην παρέλαση, ως απάντηση στο αίτημα της ΠΟΕΔ που καλεί τα μέλη της να απέχουν. Το παράδειγμα του Α' δημοτικού Παραλιμνίου, θα ακολουθήσουν κι άλλα σχολεία της Κύπρου, με σκοπό να μην στερηθούν οι μαθητές αυτή την εκδήλωση. 

Ο Σύνδεσμος, εδωσε μάλιστα και σχετικό έντυπο στη διεύθυνση του σχολείου για να δοθούν στους μαθητές, έτσι ώστε οι γονείς να δηλώσουν την προθυμία τους να στείλουν τα παιδιά τους στην παρέλαση. 

Ωστόσο, όπως δήλωσε στο Μέρα Μεσημέρι του ΑΝΤ1, ο πρόεδρος του Συνδέσμου γονέων, του Α' δημοτικού σχολείου Παραλιμνίου, Γιάννος Ιωάννου, η διεύθυνση του σχολείου, δεν μοίρασε το έντυπο, αφού, οπως του ανέφερε, έχει λάβει οδηγίες από την ΠΟΕΔ να μην το δώσει στους μαθητές, μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή που ίσως να υπάρξουν εξελίξεις.

Η ΠΟΕΔ, απαντησε ο κ. Φυλακτού, θα στειλει επιστολή στον σύνδεσμο γονέων δημοτικής στην οποία θα τεθεί το όλο ζήτημα. Ο κ. Φυλακτού, διέψευσε πάντως πως έδωσε τετοια εντολή, στην διεύθυνση του σχολείου, συνέστησε ωστόσο υπομονή αφού υπάρχουν ακόμα μέρες μέχρι την παρέλαση, και καλεσε τους γονείς να μελετήσουν ξανά αυτή την απόφαση. Ο κ. Ιωάννου, απηύθυνε κάλεσμα απο αέρος στην ΠΟΕΔ, οι γονείς να αναλάβουν την ευθύνη των παιδιών στην παρέλαση με την συμμετοχή των μελών της ΠΟΕΔ. 

Ο αναπληρωτής πρόεδρος της συνομονσποδίας γονέων δημοτικής εκπαίδευσης, Σωτήρης Χριστοφή, συνεχάρη όλους τους συνδέσμους γονέων που θα συμβάλουν σε αυτό το εγχείρημα. Όπως είπε, την Πέμπτη, η συνομοσπονδία θα έχει συνάντηση με την ΠΟΕΔ, με σκοπό να βρεθούν οι λύσεις. Απο κεί και πέρα τονισε, δεν θα βάλουμε τα παιδιά μας σε ένα γυάλινο κουτί. 

https://www.youtube.com/watch?v=WKt02Pb_-CY