Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σημερινά δημοσιεύματα του τύπου αναφέρουν πως στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου, υπάρχουν καταγγελίες ότι σκέπασαν ασθενή με κουρτίνες γιατί δεν είχαν σεντόνια.

Η Διευθύντρια των Ιατρικών Υπηρεσιων του Υπουργείου Υγείας, Ελισάβετ Κωσταντίνου μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Μέρα Μεσημέρι, ξεκαθάρισε πως σε καμία περίπτωση δεν σκέπασαν ασθενείς με κουρτίνες και πως ο Υπουργός Υγείας διέταξε έρευνα για το περιστατικό και τη Δευτέρα αναμένεται το πόρισμα της.