Η Διευθύντρια των Ιατρικών Υπηρεσιων του Υπουργείου Υγείας, Ελισάβετ Κωσταντίνου μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1 Μέρα Μεσημέρι, ξεκαθάρισε πως σε καμία περίπτωση δεν σκέπασαν ασθενείς με κουρτίνες και πως ο Υπουργός Υγείας διέταξε έρευνα για το περιστατικό και τη Δευτέρα αναμένεται το πόρισμα της.
Σημερινά δημοσιεύματα του τύπου αναφέρουν πως στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου, υπάρχουν καταγγελίες ότι σκέπασαν ασθενή με κουρτίνες γιατί δεν είχαν σεντόνια.