Σε κινητοποίηση τέθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία το πρωί της Τρίτης μετά από φωτιά που ξέσπασε μέσα στον χώρο του νεκροτομείου στο Γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας. Η φωτιά ξέσπασε λίγο μετά τις 7 το πρωί και φαίνεται η αιτία να είναι ο σέρβερ που βρισκόταν στον χώρο.Μέλη της πυροσβεστικής κατάφεραν και κατέσβησαν την φωτιά προτού επεκταθεί.