Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Λύση στο ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με τους πρόσφυγες που έχουν κατασκηνώσει έξω από το Αστυνομικό Τμήμα στην Πλατεία Αριστοτέλους, περιμένοντας να συλληφθούν, για να πάρουν το υπηρεσιακό σημείωμα εξάμηνης παραμονής, δίνεται το απόγευμα της Δευτέρας, με την μεταφορά τους στην Ανοιχτή Δομή Προσωρινής Υποδοχής Διαβατών.

Όπως δήλωσε ο περιφερειακός συντονιστής του Υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής για τη Βόρεια Ελλάδα και την Ήπειρο, Νίκος Ράγκος, στις 15:00 ξεκίνησε η μεταγωγή των προσφύγων στα Διαβατά, λέγοντας ότι «εκεί θα μείνουν προσωρινά σε ένα φυλασσόμενο από την αστυνομία κτίριο μέχρι να προχωρήσει η καταγραφή και η ταυτοποίησή τους», ενώ διευκρίνισε ότι οι πρόσφυγες, συνοδεία αστυνομικών, θα πηγαίνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα σε αστυνομικά τμήματα, προκειμένου να γίνονται όλες οι απαραίτητες διαδικασίες καταγραφής.

Στο κτίριο των Διαβατών θα παρέχεται προσωρινή στέγαση και σίτιση σε 80 πρόσφυγες. 

Εν τω μεταξύ, «ντροπή» χαρακτήρισαν την εικόνα των μεταναστών στο γρασίδι της Πλατείας Αριστοτέλους, τέσσερις βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας (Γκιουλέκας, Ράπτη, Καράογλου, Αναστασιάδης), οι οποίοι εξαπέλυσαν επίθεση εναντίον της κυβέρνησης. Οι τέσσερις βουλευτές επισκέφθηκαν το Αστυνομικό Τμήμα, συναντήθηκαν με τον διοικητή, ενημερώθηκαν για την κατάσταση που επικρατεί και είδαν τους μετανάστες που περίμεναν έξω από το Τμήμα, προκειμένου να τακτοποιηθούν οι εκκρεμότητες σχετικά με την καταγραφή των στοιχείων τους.

«Είναι ντροπή. Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ στέλνει και πάλι αρνητικές εικόνες στο προσφυγικό, αν και έχει πάρει ένα κάρο χρήματα από την Ευρωπαϊκή Ένωση» δήλωσαν οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και διατύπωσαν την πρόταση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που περιλαμβάνει την αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων, την επαναπροώθηση των μεταναστών-προσφύγων και την ταχύτατη εξέταση των αιτήσεων για παροχή ασύλου.