Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Υπουργός Υγείας Σταυρος Μαλάς και ο Υπουργός Οικονομικών Βάσος Σιαρλή, παρουσίασαν σήμερα στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή Υγείας το νέο νομοσχέδιο για την εφαρμογή του ΓΕΣΥ, με τους βουλευτές της Επιτροπής, να εκφράζουν ερωτηματικά,ιδιαίτερα για τις εισφορές εργοδοτών και εργαζομένων που παρουσιάζονται αυξημένες.

 
Ο προϋπολογισμός, εκτιμάται στα 975 εκατομμύρια ευρώ εκ των οποίων... 
 
€ 455 εκατομμύρια θα καταβάλλονται από το κράτος 
€ 520 εκατομμύρια θα καλύπτονται από εισφορές και συμπληρωμές 
 
Το ποσοστό εισφοράς θα κυμαίνεται: 
Μισθωτοι-Συνταξιούχοι: Aπο 2% σε 2,8%-3% 
Εργοδότες: Aπο 2,55% σε 3,3%-3,6% 
Αυτοεργοδοτούμενοι: 3,55% - 5% 
 
Ο υπουργός Υγείας, μετα την ολοκλήρωση της συνεδρίας,δήλωσε οτι μέσα από τη συζήτηση, έχουν επεξηγηθεί όλες οι παράμετροι, αλλά και οι ανησυχίες που δικαιολογημένα έχουν εκφραστεί. 
  
"Πρόθεση της Κυβέρνησης", σημείωσε "είναι να προωθήσει άμεσα όλες τις εκκρεμότητες έτσι ώστε να έχουμε μία ολοκλήρωση της διαδικασίας και να μπορέσουμε να ψηφίσουμε και τον αναθεωρημένο νόμο". 
VOICE OVER 
 
Ωστόσο, ο πρόεδρος της Επιτροπής, Κώστας Κωσταντίνου, σημείωσε, ότι η Επιτροπή έχει ζητησει κάποιες επιπλέον διευκρινήσεις, και αναμένει απαντήσεις από τον υπουργό. 
 
 
Το Γενικό σχέδιο υγείας, το οποίο είναι μία από τις 7 συστάσεις της Κομισιόν, θα εφαρμοστεί τοβ 2016, και δικαιούχοι θα είναι όλοι οι πολίτες.