Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εκδήλωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν το πρωί τα μέλη του Συνδέσμου για άτομα με αυτισμό, έξω από το Υπουργείο Υγείας.

Τα μέλη του Συνδέσμου παρέδωσαν υπόμνημα στο Υπουργείο Υγείας, καταγγέλοντας τον «αναχρονιστικό τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει το κράτος τα άτομα με αυτισμό, ο οποίος δεν συνάδει ούτε με την εποχή στην οποία ζούμε αλλά ούτε με πρότυπα των Ευρωπαικών κρατών.»

Η σταγόνα που ξεχείλυσε το ποτήρι για τον Σύνδεσμο, ήταν όταν η Πρόεδρος του, ενημέρωσε τον Υπουργό Υγείας για κάποιες βίαιες συμπεριφορές που εμφανίζουν ενήλικα άτομα με αυτισμό, θέτοντας σε κίνδυνο τις οικογένειες αλλά και τα ίδια τα άτομα. Τότε, ο Υπουργός παρέπεμψε το θέμα στη Διευθύντρια των Ψυχιατρικών Υπηρεσιών, η οποία έκρινε ότι η καλύτερη λύση για τα άτομα αυτά είναι η νοσηλεία στο ψυχιατρείο. Κάτι με το οποίο ο Σύνδεσμος διαφωνεί σφόδρα.

Η Πρόεδρος του Συνδέσμου για άτομα με αυτισμό, κ. Μαρία Κλεάνθους μιλώντας στον ΑΝΤ1, είπε πως ήρθε αντιμέτωπη τις τελευταίες ημέρες με διάφορα περιστατικά που έχουν να κάνουν με τα άτομα αυτά.

Σε μία περίπτωση, την πήραν τηλέφωνο και της είπαν να τρέξει στο σπίτι μιας οικογένειας, καθώς το παιδί που έχει αυτισμό, θα σκότωνε τη μητέρα του.

Έγιναν επαφές από τον Μάιο με τον Υπουργό Υγείας, σύμφωνα με την κ. Κλεάνθους,  πρότειναν στον Υπ. Υγείας, κάποιες δικές τους εισηγήσεις, χωρίς μεγάλο κόστος και ο ίδιος ο Υπουργός τους είχε υποσχεθεί πως θα απαντήσει εντός των επόμενων δεκαπέντε ημερών, κάτι που δεν έγινε καθώς δεν σήκωσε ποτέ ξανά το τηλέφωνο. Τελικά κατάφερε να επικοινωνήσει ξανά χθες η κ. Κλεάνθους με το Υπουργείο Υγείας, οπόταν και έλαβε την απάντηση για την παραπομπή των ατομών αυτών στο Ψυχιατρείο.