Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά από διαπληκτισμούς με αστυνομικούς και φύλακες, οι διαδηλωτές κατάφεραν να στήσουν σκηνές έξω από το κτίριο του υπουργείου."Η κατάληψη του υπουργείου δεν είναι βανδαλισμός, αλλά άσκηση θεμελιωδών ελευθεριών" δήλωσε ο Αντρέι Κούρνικ, μέλος του "Κινήματος της 15ης", που ιδρύθηκε από τους συμμετέχοντες στην πρώτη διαδήλωση του Κινήματος Κατάληψης στη Σλοβενία, στις 15 Οκτωβρίου του 2011.

 
Οι διαδηλωτές σκοπεύουν να μείνουν έξω από το υπουργείο έως το Σάββατο και να οργανώσουν συζητήσεις, εργαστήρια, συνελεύσεις και ομιλίες.
"Η απόφαση να κατασκηνώσουμε εδώ ελήφθη, επειδή ήρθε η ώρα ο υπουργός και οι υπάλληλοι του υπουργείου να βρεθούν αντιμέτωποι με καταγγελίες και αιτήματα που αφορούν τους εργαζομένους και τις οικογένειέας, που είναι σε κατάσταση κοινωνικής ανασφάλειας" αναφέρει το Κίνημα.