Οι υγειονομικές Αρχές της Φιλανδίας κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου της δηλητηρίασης στους μετανάστες που βρίσκονται στην χώρα, οι οποίοι ελκύονται από τα μανιτάρια που αφθονούν στα δάση της χώρας, σε μεγάλη ποικιλία.
Ένα από τα πλέον επικίνδυνα, είναι το εξαιρετικά τοξικό amanita virosa, που δείχνει ένα κοινό, λευκό μανιτάρι, αλλά κάθε άλλο παρά ακίνδυνο είναι!
Οι περισσότεροι Φιλανδοί γνωρίζουν το είδος ήδη από παιδιά και γι΄ αυτό το αποφεύγουν. Όμως, οι νέοι μετανάστες που απολαμβάνουν βόλτες στο δάσος, όπου μαζεύουν μανιτάρια συνήθως δεν γνωρίζουν την επικινδυνότητα του είδους αυτού.
Είναι ενδεικτικό ότι τα τελευταία χρόνια, με την διόγκωση του κύματος προσφύγων και μεταναστών, έχουν αυξηθεί σημαντικά τα περιστατικά δηλητηρίασης μεταναστών από τοξικά μανιτάρια, σε κάποιες δε περιπτώσεις και με δραματικά αποτελέσματα, καθώς το δηλητήριο των αμανιτών «χτυπά» το συκώτι και τους νεφρούς.