Μεσολαβητική προσπάθεια για να βρεθεί λύση στο αδιέξοδο στην κρίση στην παιδεία, από τους οργανωμένους γονείς σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης χωρίς ωστόσο κάποιο ουσιαστικό αποτέλεσμα. Χθες, συναντήθηκαν με τον Υπουργό Παιδείας και τις ηγεσίες των εκπαιδευτικών οργανώσεων και έλαβαν την απόφαση ότι οι μαθητές δεν θα μεταβούν στα σχολεία τις ημέρες της απεργίας των εκπαιδευτικών. Αποδίδουν την απόφαση τους σε λόγους ασφαλείας. Δείτε ΕΔΩ.
Στο μεταξύ, συνάντηση με τον Γενικό Εισαγγελέα Κώστα Κληρίδη, θα έχει την Δευτέρα, ο Υπουργός Παιδείας όπως επιβεβαίωσε στον ΑΝΤ1, για να εξετάσουν τα παραπέρα βήματα μετά και τις απεργίες των εκπαιδευτικών.
Τους λόγους για τους οποίους διαμαρτύρονται και προχωρούν σε απεργίες εξήγησε σήμερα μέσα από την προσωπική του σελίδα στο φεισμπουκ ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους.
Πιο κάτω η ανάρτηση:
Δείτε πιο κάτω την ανάρτηση του Προέδρου της ΠΟΕΔ Φίλιου Φυλακτού:
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ffiliosg%2Fposts%2F1090496907790208&width=500
Φανερά ενοχλημένος με την στάση της κυβέρνησης ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους: