Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε δυο συλλήψεις προχώρησε η αστυνομία για την υπόθεση κλοπής χρηματικού ποσού από την εκκλησία της Παναγίας Χρυσοσπηλιώτισσας στη Δευτερα. 

Πρόκειται για ένα 38χρονο και ένα 46χρονο, οι οποίοι συνελήφθησαν, χθες το μεσημέρι, μετά από πληροφορία για κλοπή χρηματικού ποσού από το παγκάρι εκκλησίας. Η καταγγελία, έηινε στις 10.40 χθες το πρωί, ότι λίγα λεπτά προηγουμένως, δύο άγνωστοι μπήκαν στην εκκλησία και αφού κατάφεραν να κλέψουν χρηματικό ποσό από το παγκάρι, τραπηκαν σε φυγή προς άγνωστη κατεύθυνση. 

Σχεδόν δύο ώρες αργότερα, στη 1.30μ.μ., λήφθηκε πληροφορία στην Αστυνομία, ότι οι δυο υποπτοι πήγαν ξανά στην εκκλησία και στη συνέχεια αποχώρησαν με αυτοκίνητο. Μέλη της Αστυνομίας, που έσπευσαν στην περιοχή, εντόπισαν και ανέκοψαν για έλεγχο, το αυτοκινητο τους. Όπως διαπιστώθηκε οδηγός του οχήματος ήταν ο 38χρονος, με συνοδηγό τον 46χρονο και σε έρευνα που ακολούθησε, εντοπίστηκαν €123,70, σε διάφορα κέρματα και χαρτονομίσματα, δύο φανάρια, πέντε μαχαίρια, διάφορα κοσμήματα, διάφορα αντικείμενα, που χρησιμοποιούνται για λήψη ναρκωτικών, με ίχνη ηρωίνης.