Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

48ωρη απεργία των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων. Τρίτη και Τετάρτη και αυτό όπως όλα δείχνουν θα είναι μόνο η αρχή. 

Ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Γιάννος Σωκράτους δήλωσε: "Την ίδια στιγμή επιτροπή η οποία έχει συγκροτηθεί και απαρτίζεται από στελέχη των τριών εκπαιδευτικών οργανώσεων θα εκπονήσει πλάνο κυλιόμενων απεργιών που θα ακολουθήσουν την 48ωρη απεργία. Από εκεί και πέρα έχουν συγκροτηθεί επιτροπές οι οποίες θα προωθήσουν άλλες διαδικασίες όπως για παράδειγμα είναι οι νομικές διαδικασίες".

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ δήλωσε: "Ο περήφανος εκπαιδευτικός κόσμος ενωμένος θα αντιδράσει με μια 48ωρη απεργία στις παράνομες και παράτυπες μεθοδεύσεις και στις μεθοδεύσεις οι οποίες καταστρατήγησαν κάθε θεσμικό και δημοκρατικό διάλογο".

Η επόμενη ημέρα έφερε μηνύματα για αξιοποίηση των πέντε ημερών που μεσολαβούν μέχρι την Τρίτη για να εξευρεθεί λύση έστω και την υστάτη. 

Ο ΓΓ της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους δήλωσε: "Ο δικός μας στόχος είναι να κτυπήσει το κουδούνι την Τρίτη όχι να μην κτυπήσει. Η μόνη λύση είναι η πίστωση στο επόμενο διάστημα συνεπώς αυτό θα έλυνε το πρόβλημα. Υπάρχει ένα περιθώριο πέντε ημερών εάν θέλουμε να βρεθεί λύση θα βρεθεί λύση".

Την ίδια ώρα ο αντιπρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Παντελής Νικολαΐδης από το στούντιο της μεσημβρινής εκπομπής του ΑΝΤΕΝΝΑ με τον Νικήτα Κυριάκου, σε έντονο ύφος απάντησε στις χθεσινοβραδινές δηλώσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας ότι η κυβέρνηση εντέλλεται και εκλέγεται από τον λαό για να κυβερνήσει και όχι να κυβερνηθεί:

"Μα εμείς τους καλούμε να κυβερνήσουν και δεν κυβερνούν αυτή την στιγμή. Αυτός ο οποίος κυβερνά είναι ο γενικός ελεγκτής ο οποίος είναι εντεταλμένος της παγκόσμιας Τράπεζας της οποίας ο προορισμός είναι άλλος".

Ανέφερε μάλιστα πως οι καθηγητές δεν εκφοβίζονται με το μέτρο των αποκοπών από τους μισθούς τους λόγω απεργιών καθώς η ΟΕΛΜΕΚ διαθέτει απεργιακό ταμείο που αρκεί για τρεις μήνες. 

Δεν μπορούμε να φτάσουμε στην Τρίτη και να είναι κλειστά τα σχολεία διαμηνύουν οι οργανωμένοι γονείς τονίζοντας ότι θα πρέπει να εξευρεθεί επιτέλους λύση. 

Ο πρόεδρος Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης Κυριάκος Νικηφόρου δήλωσε: "Εμείς έχουμε πει ότι θα αναλάβουμε πρωτοβουλία να κάτσουμε όλοι σε ένα τραπέζι να δούμε και πώς μπορούμε να επικοινωνήσουμε με το Προεδρικό".

"Θα το δούμε σε συνεδρία εντός των ημερών και θα βγούμε σε ανακοίνωση", είπε ο αναπληρωτής πρόεδρος Συνομοσπονδίας Γονέων Δημοτικής Σωτήρης Χριστοφή. 

Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις είναι αποφασισμένες να τραβήξουν την διαμάχη σε βάθος χρόνου με τις κυλιόμενες απεργίες που όπως αναφέρουν θα ανακοινώνονται σταδιακά 

Η απάντηση της κυβέρνησης

   

https://www.youtube.com/watch?v=eSXZOwfNaY8 

 

https://www.youtube.com/watch?v=CCMz73IJKAM

 *Φωτογραφίες: Ανδρέας Μανώλη 

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.