Ξεσπάθωσε ο Υπουργός Γεωργίας κατα όσων μιλούσαν για ξεπούλημα του χαλουμιού στους Τούρκους, αφού μετά την από την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου υπέρ γερμανικής εταιρείας για καταχώρηση του εμπορικού σήματος "χελίμ", η υπόθεση έχει γίνει πολύ πιο δύσκολη.
"Όταν", δήλωσε "εμείς φωνάζαμε για να προωθηθεί ο φάκελος του χαλουμιού και να περιέχει το ‘χελίμ’ μέσα, κάποιοι έλεγαν και έγραφαν ότι ξεπουλούμε το χαλούμι στους Τούρκους"."Να πω ότι ήταν ανοησία;", διερωτήθηκε.
Ωστόσο, συμπλήρωσε, "φάνηκε εκ των υστέρων ότι κατάφερε μια γερμανική εταιρεία να κερδίσει μια δικαστική μάχη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και τώρα είναι πλέον επιτακτική η ανάγκη να το γράψουμε το χαλούμι".
Μετά από την πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου υπέρ γερμανικής εταιρείας για καταχώρηση του εμπορικού σήματος ‘χελίμ’, ο Υπουργός Γεωργίας τονίζει ότι είναι επιτακτική η ανάγκη έχει γίνει πλέον η εγγραφή του χαλουμιού ως η κατοχυρωμένη ονομασία προστατευόμενης γεωγραφικής ένδειξης. «Αν το γράφαμε όμως πριν από δύο μήνες δεν θα είχαμε τέτοιες εξελίξεις», σημείωσε ο κ. Αλετράρης.
Απαντώντας σε ερώτηση κατά πόσο κινδυνεύουμε τώρα να χαθεί η ονομασία, ο Υπουργός είπε ότι "δεν θα έλεγα ότι κινδυνεύουμε να το χάσουμε, έχει γίνει πολύ-πολύ πιο δύσκολη η υπόθεσή για μας αυτή τη στιγμή"."Γι αυτό", πρόσθεσε "φωνάζαμε και προσπαθούσαμε να συνετίσουμε το Σύνδεσμο των Τυροκόμων και πίσω τους, τους Αγελαδοτρόφους, για να μην αποσυρθεί ο φάκελος".
"Οταν λέγαμε αυτά τα πράγματα, νόμιζαν ότι υπερβάλλαμε", είπε, "να τα αποτελέσματα τώρα".
Ο κ. Αλετράρης ενημέρωσε ότι η συμβουλευτική επιτροπή έχει στείλει το πόρισμά της κοντά του, το οποίο αφού το μελετήσει θα προωθηθεί για δημοσίευση στην επίσημη εφημερίδα της Δημοκρατίας. Πρόσθεσε ότι αφού αξιολογηθούν οι οποιεσδήποτε ενστάσεις ενδιαφερόμενων μερών, στη συνέχεια θα υποβληθεί στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή.