Σε τελευταία ανάρτηση του στον προσωπικό του λογαριασμό σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπους είπε χαρακτηριστικά πως ο Γ.Ε συνεχίζει να προκαλεί, να παραπλανεί και να προσβάλλει εκπαιδευτικούς, παραθέτωντας μια σειρά από έγγραφα της κυβέρνησης και των εκπαιδευτικών οργανώσεων που έχουν να κάνουν με τον εξορθολογισμό στον τομέα της εκπαίδευσης.
Όπως τόνισε ο κ. Μιχαηλίδης, "επιλέγει να λέει και να γράφει όσα τον βολεύουν για να επιτελέσει το ακριβοπληρωμένο έργο του".
Δείτε την ανάρτηση του Γ.Γ της ΠΟΕΔ:
Όλα ψέματα η απάντηση του Γενικού Ελεγκτή
Λίγα λεπτά αργότερα, μετά την ανάρτηση του κ. Χαραλάμπους ο Γενικός Ελεγκτής έρχεται να πει πως όλα όσα λέει είναι ψέματα. Με δική του ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης γράφει συγκεκριμένα πως "δεν ντρέπεται και επιμένει να ψεύδεται".Ανέφερε μάλιστα απόσπασμα των δηλώσεων του κ. Χαραλάμπους στο κρατικό ραδιόφωνο η οποία έλεγε πως Είπε το πρωί το θέμα της αφυπηρέτησης το είχε βάλει η Κυβέρνηση και πως οι ίδιοι ποτέ δεν συνέδεσαν αυτό το πράγμα. Με τον Γενικό Ελεγκτή να απαντά πως είναι όλα ψέματα, καθώς το έθεσαν αυτοί στις 3.8.2018 με την κοινή επιστολή.