Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Στις τέσσερις και τριάντα ο πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού παρέδωσε την νεα εισήγηση των τριών εκιπαδευτικών οργανώσεων στον Υπουργό Παιδειας.

Η πρόταση των εκπαιδευτικών θα εξεταστεί, σύμφωνα με τον Υπουργό Παιδείας, από την διυπουργική επιτροπή και αργότερα αποψε θα ενημερωθεί και ο προεδρος της Δημοκρατίας. 

Όπως σημειώνεται στην επιστολή, την οποία υπογράφη ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ, η πρακτική της πίστωσης του διδακτικού χρόνου εμπεριέχεται ήδη στις εισηγησεις της κυβέρνησης, το οποίο κατά την απόψη τους θα πρέπει "οι πιο πάνω μειώσεις θα πιστωθούν σε όσους εκπαιδευτικούς έχουν επηρεαστεί και θα τους αποδοθούν σταδιακά με ανάλογο χρόνο, εκτός εάν κατά το διάλογο που θα ακολουθήσει προκύψουν συμφωνημένες διαφοροποιήσεις σε σχέση με τη σημερινή απόφαση". 

Δείτε ολόκληρη την επιστολή των εκπαιδευτικών οργανώσεων:

Image removed.