«Οραμα μας η υλοποίηση ενός εκπαιδευτικού συστήματος για το οποίο ο κάθε Κύπριος πολίτης θα νιώθει περήφανος. Και μόνο μαζί. Κυβέρνηση, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί μπορούμε να το πετύχουμε. Καλή σχολική χρονιά σε όλους!».
Στα θρανία επέστρεψαν συνολικά 110 χιλιάδες μαθητές. Ευχάριστο κλίμα επικράτησε στα 272 νηπιαγωγεία και τα 331 δημοτικά σχολεία, με τους γονείς να συνοδεύουν τα παιδιά τους στο προαύλιο περιμένοντας να ακούσουν το πρώτο κουδούνι της σχολικής χρονιάς, και με τα πρωτάκια να κλέβουν και φέτος τις εντυπώσεις.
Στη μέση γενική εκπαίδευση άνοιξαν για τους μαθητές 64 γυμνάσια, 38 λύκεια, επτά εξατάξια σχολεία και πέντε εσπερινά, ενώ στη μέση τεχνική λειτουργούν 11 σχολές, μαζί με δύο μικτές γενικής και τεχνικής εκπαίδευσης, για συνολικά 5000 μαθητές.
Οι πλείστοι γονείς, χωρίς να κρύβουν την ανησυχία τους, αντιμετώπισαν με χαμόγελο, υπομονή και αισιοδοξία τα προβλήματα και τις εντάσεις που επικρατούν τους τελευταίους δύο μήνες μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και εκπαιδευτικών, ενώ έστειλαν ευχές στους μαθητές.
Την αντιπρόταση των εκπαιδευτικών αναμένει ο Υπουργόςhttps://www.youtube.com/watch?v=bPnbp3SVu4s
Όπως είπε σήμερα ο Πρέοδρος της ΟΕΛΜΕΚ Γιάννος Σωκράτους, "Χθες απαντήσαμε από κοινού στην πρόταση της κυβέρνησης και είπαμε ότι δεν μας ικανοποιεί η πρόταση αυτή."
Να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν πρόκειται για αντιπρόταση είπε, αλλά βάλαμε κάτω μια ιδέα, ένα εργαλείο,το οποίο θεωρούμε εαν αξιοποιηθεί σωστά από την κυβέρνηση μπορεί να βάλει τέλος στην κρίση που έχει δημιουργηθεί εξαιτίας των μονομερών αποφάσεων που έχει πάρει η κυβέρνηση. Είναι μια ιδέα που ήδη εμπεριέχεται στην πρόταση της κυβέρνησης και εμείς προτείνουμε να επεκταθεί, εξήγησε.
Περισσότερα στο πιο κάτω βίντεο:
Δείτε επίσης: Το θρίλερ στην Παιδεία παρατείνεται: Αντιπρόταση θα υποβάλουν οι Εκπαιδευτικές.
Δεν τελειώνει τίποτα με την όποια ρύθμιση. Είμαστε με ομαλότητα στα σχολεία, περιμένουμε να
εξετάσουμε την όποια απόφαση της κυβέρνησης την Τετάρτη. Όλοι πλέον επενδύουμε στο σχολείο, είπε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού.
Ο Διευθυντής Δημοτικής Εκπαίδευσης Χρίστος Χατζηαθανασίου είπε στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" ότι η ημέρα κύλησε πάρα πολύ ικανοποιητικά ακόμα και πέραν των προσδοκιών τους.
https://www.youtube.com/watch?v=5v_R12JwsSI
Δείτε επίσης: Τρυφερές εικόνες από την 1η μέρα των παιδιών στο σχολείο - Οι γονείς στο πλευρό τους
https://platform.twitter.com/widgets/widget_iframe.32d6c6b4cb1ed84df04e7f9705a90c47.html?origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1iwo.com&settingsEndpoint=https%3A%2F%2Fsyndication.twitter.com%2Fsettingshttps://platform.twitter.com/widgets/widget_iframe.b510f289fb017e5dfdc7fdb287a0ae4b.html?origin=http%3A%2F%2Fwww.ant1iwo.com&settingsEndpoint=https%3A%2F%2Fsyndication.twitter.com%2Fsettings