Όπως είπε στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" γίνονται πολλές προσπάθειες αυτή την στιγμή. Ένα είναι το ζητούμενο, να βγούμε από το αδιέξοδο με μια προσωρινή λύση. Είμαστε έτοιμοι να δούμε πως θα βγούμε από την κρίση. Σεβόμαστε τους θεσμούς, αισθανόμαστε πρωτίστως εμείς άσχημα για τις εξελίξεις. Οι κρίσεις ξεπερνιούνται, είπε μεταξύ άλλων.
Δείτε περισσότερα: Σε 2 στρατόπεδα για την Παιδεία: Αντιπολίτευση και εκπαιδευτικοί απέναντι από ΔΗΣΥ και κυβέρνηση
Πιο κάτω η ανάρτηση του Προεδρου της ΠΟΕΔ:
https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Ffiliosg%2Fposts%2F1081387468701152&width=500