Την επιστροφή του Προέδρου της Δημοκρατίας στην Κύπρο αναμένει ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Χαμπιαούρης, και σε συνάντηση που θα έχουν θα αποφασιστούν τα επόμενα βήματα της Κυβέρνησης, που δεν εγκαταλείπει το διάλογο και τον στόχο για εξορθολογισμό της δημόσιας εκπαίδευσης.
Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, δεν θα πρέπει να αποκλείεται νέα ενεργοποίηση της προεδρικής παρέμβασης, με πρόσκληση για νέα συνάντηση με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις στο προεδρικό.
Αρμόδια πηγή ανέφερε πως ο Υπουργός παραμένει αισιόδοξος, όπως και πρόθυμος να μελετήσει τις όποιες προτάσεις των εκπαιδευτικών, με την προϋπόθεση, ωστόσο, αυτές να αγγίζουν το θέμα του εξορθολογισμού, στη βάση και των υποδείξεων της Ελεγκτικής Υπηρεσίας.
Οι εκπαιδευτικές οργανώσεις εμφανίζονται, πάντως, σήμερα να κάνουν λόγο για προσπάθειες διάσπασης των εκπαιδευτικών και τονίζουν ότι δεν πρόκειται να παρακαθίσουν σε διάλογο με το πιστόλι στον κρόταφο.
Με ανάρτηση στον προσωπικό λογαριασμό του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Πρόεδρος της ΠΟΕΔ Φίλιος Φυλακτού, προειδοποιεί ότι οι εκπαιδευτικοί θα βγάλουν πολλά στην φόρα, που θα εκθέσουν τέως και νυν.
Παράλληλα, προειδοποιεί άπαντες ότι δεν μπορούν να αποφασίζουν για αυτούς χωρίς την παρουσία τους.
«Διαμαρτυρόμαστε γιατί αποφάσισαν ότι δικαιούνται να κουρεύουν την αξιοπρέπειά μας, τα δικαιώματά μας, τις συνθήκες εργασίας μας και γενικά ό,τι θέλουν χωρίς να μας λαμβάνουν υπόψη. Επειδή έτσι θέλουν. Χωρίς επιχειρήματα! Χωρίς ενημέρωση. Βασισμένοι σε αναληθή και παραπλανητικά στοιχεία. Σήμερα είμαστε εμείς, αύριο θα είστε εσείς και πάλι από την αρχή. Θα μας αλέθουν στον μύλο του ετσιθελισμού, του αυταρχισμού, του αποφασίζω και διατάζω», αναφέρει στην ανάρτηση του ο κ. Φυλακτού.
Εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών οργανώσεων έσπευσε, εξάλλου, να ξεκαθαρίσει στον ΑΝΤ1 ότι δεν προτίθενται να επιστρέψουν στο τραπέζι του διαλόγου, αφού η απαντητική επιστολή του Υπουργού Παιδείας δεν τους άφησε τέτοιο περιθώριο.