Σε ρεπορτάζ που είχαν γίνει αρκετές φορές το τελευταίο διάστημα στο κεντρικό δελτίο του Ant1, τα εν λόγω ελαστικά, δημιουργούσαν μεγάλο πρόβλημα στην περιοχή και η μετακίνηση τους ολοένα και καθυστερούσε, κυρίως λόγω γραφειοκρατίας.
Στην ανακοίνωση του γραφείου τύπου και πληροφοριών, αναφέρεται πως η έναρξη της μεταφοράς των απόβλητων ελαστικών προς την αδειοδοτημένη εγκατάσταση διαχείρισής τους, κατέστη δυνατή μετά την ολοκλήρωση όλων των προβλεπόμενων από τη Νομοθεσία διαδικασιών, τηρώντας πιστά το χρονοδιάγραμμα που τέθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο κατά τη συνεδρία του στις 4 Ιουλίου 2018.
Τα ελαστικά θα τύχουν ολοκληρωμένης διαχείρισης με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον, τονίζεται στην ανακοίνωση, για να γίνει ορθολογική επεξεργασία των υλικών αυτών.
Στην ανακοίνωση σημειώνεται επίσης πως «η διαδικασία μετακίνησης και διαχείρισης των ελαστικών λαμβάνεται ως προληπτικό μέτρο στο πλαίσιο προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος, σε περίπτωση πυρκαγιάς».