Χθες στο ίδιο νοσοκομείο κατέληξε μια 55χρονη γυναίκα, επίσης με σοβαρά εγκαύματα.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από το υπουργείο Υγείας, αυτή τη στιγμή 37 εγκαυματίες νοσηλεύονται σε νοσοκομεία της Αττικής, εκ των οποίων οι 7 διασωληνωμένοι σε ΜΕΘ.
Ένα παιδί εξακολουθεί να νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο Παίδων "Η Αγία Σοφία" σε καλή κατάσταση.
Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την Πυροσβεστική δύο από τα θύματα, δεν είναι δυνατό να ταυτοποιηθούν, καθώς δεν έχουν αναζητηθεί από τους συγγενείς τους, ώστε να γίνει η διαδικασία της αναγνώρισής τους μέσω DNA.