Συνεχίστηκε σήμερα ενώπιον του Μόνιμου Κακουργιοδικείου στη Λάρνακα η εξέταση που άρχισε χθες, της γυναίκας μάρτυρα κατηγορίας στην υπόθεση του αναισθησιολόγου – βελονιστή από το Παραλίμνι, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό γυναικών ασθενών του, για περιαγωγή σε κατάσταση νάρκωσης και για παράνομη χορήγηση φαρμάκων. Ο αναισθησιολόγος αρνείται ενοχή σ’ όλες τις κατηγορίες.
Η Κατηγορούσα Αρχή ολοκλήρωσε την εξέταση της μάρτυρος κατηγορίας και επρόκειτο να αρχίσει η αντεξέταση από το συνήγορο υπεράσπισης. Ωστόσο, επικαλούμενος νέα στοιχεία που έχουν προκύψει και είναι εκτός των υπαρχουσών καταθέσεων, ζήτησε χρόνο για να διαβουλευθεί με τον πελάτη του.
Ο συνήγορος υπεράσπισης ζήτησε όπως του παραχωρηθεί χώρος στο δικαστήριο για να εξετάσει τα νέα στοιχεία με τον κατηγορούμενο και το αίτημα του εγκρίθηκε. Ως εκ τούτου, η διαδικασία αντεξέτασης της μάρτυρος κατηγορίας αναβλήθηκε για αύριο το πρωί.
Σημειώνεται ότι ο κατηγορούμενος θα παραμείνει υπό κράτηση, αφού είναι υπόδικος, ύστερα από μαρτυρία που προέκυψε εναντίον του για καταδίωξη στον αυτοκινητόδρομο άλλης μάρτυρος, η οποία κλήθηκε να καταθέσει στο δικαστήριο εναντίον του.
Χθες:
Mε συγκλονιστικές λεπτομέρειες συνεχίζεται η δίκη του αναισθησιολόγου – βελονιστή από το Παραλίμνι, ο οποίος κατηγορείται για βιασμό γυναικών ασθενών του, για περιαγωγή σε κατάσταση νάρκωσης και για παράνομη χορήγηση φαρμάκων.
Την Τετάρτη, ενώπιον του Μόνιμου Κακουργιοδικείου Λάρνακας κατέθεσε γυναίκα - μάρτυρας εκ των βασικών μαρτύρων κατηγορίας στην υπόθεση .
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στο Κακουργιοδικείο, η γυναίκα κλήθηκε από τον εκπρόσωπο της Κατηγορούσας Αρχής να αναγνώσει τις τρεις καταθέσεις που έδωσε πέρσι τον Δεκέμβριο, σε διαφορετικές ημερομηνίες, στο Αρχηγείο Αστυνομίας σχετικά με την υπόθεση.
Στις καταθέσεις της η μάρτυρας περιέγραφε τα όσα βίωσε κατά τις επισκέψεις της στο ιατρείο του αναισθησιολόγου – βελονιστή, τα οποία και συγκλονίζουν το παγκύπριο.Η μάρτυρας κατηγορίας είπε μεταξύ άλλων ότι από τον Σεπτέμβριο του 2010, επισκεπτόταν το ιατρείο του κατηγορουμένου για θεραπεία με σκοπό την απώλεια βάρους. Υποστήριξε, , ότι αρκετές φορές ο αναισθησιολόγος – βελονιστής της έβαζε διεγερτικό στο παγωμένο τσάι (ice tea) που η ίδια έπινε σε ποτήρι και τότε ένιωθε μια έντονη επιθυμία να κάνει σεξ μαζί του.
Σε άλλο σημείο της κατάθεσή της, η μάρτυρας ανέφερε ότι όντως έχασε κιλά, αλλά είχε νεύρα, πονοκεφάλους, έτρεμε και σε κάποια φάση έπαθε εξάρτηση από τα χάπια που της χορηγούσε ο αναισθησιολόγος - βελονιστής. Είπε ακόμα ότι πάθαινε κρίσεις πανικού, άρχισε να έχει προβλήματα όρασης, είχε προβλήματα στην εργασία της, ενώ προκαλούσε τροχαία δυστυχήματα χωρίς να το αντιλαμβάνεται.
Ο αναισθησιολόγος αρνείται ενοχή σ’ όλες τις κατηγορίες.
Η δίκη του αναισθησιολόγου -βελονιστή θα συνεχιστεί και αύριο ενώπιον του Μόνιμου Κακουργιοδικείου Λάρνακας.