Οι 539 εγγεγραμμένοι στο 18ο Εκλογικό Τμήμα, στα Εξάρχεια, όπου σημειώθηκε η εισβολή κουκουλοφόρων και το κάψιμο της κάλπης, θα κληθούν να ξαναψηφίσουν την ερχόμενη Κυριακή, 24 Ιουνίου, προκειμένου να εκδοθούν τα τελικά εκλογικά αποτελέσματα από την Ανώτατη Εφορευτική Επιτροπή.
Παρ ότι, το αποτέλεσμα των εκλογών στο συγκεκριμένο εκλογικό τμήμα δεν παρουσιάζει, πλέον, κανένα ενδιαφέρον, καθώς δεν μπορεί να επηρεάσει ούτε στο ελάχιστο το συνολικό εκλογικό αποτέλεσμα και να ανατρέψει τα διαμορφωμένα ποσοστά των κομμάτων, η Ανώτατη Εφορευτική Επιτροπή ζήτησε την επανάληψή τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, νομικοί του υπουργείου Εσωτερικών, δεν μπορούσαν να αποφασίσουν για το αν θα έπρεπε να επαναληφθεί η εκλογική διαδικασία στο 18ο εκλογικό τμήμα των Εξαρχείων, καθώς δεν υπήρχε πρόβλεψη στον εκλογικό νόμο για ένα ενδεχόμενο όπως αυτό που σημειώθηκε στις 17 Ιουνίου.
Όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών προς την Περιφέρεια Αττικής και τον δήμο Αθηναίων, η εκλογική διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί στο ανωτέρω εκλογικό τμήμα, την προσεχή Κυριακή, 24 Ιουνίου. Η ψηφοφορία, σύμφωνα με την εγκύκλιο, θα αρχίσει στις 7 το πρωί και θα λήξει στις 7 το βράδυ.