Νέα πρόσκληση για διάλογο θα αποστείλει μέχρι την Παρασκευή στις εκπαιδευτικές οργανώσεις ο Υπουργός Παιδείας.
Σε δηλώσεις μετά τη συνάντηση με τους οργανωμένους γονείς, στην οποία αρνήθηκαν να παραστούν οι συνδικαλιστές οργανώσεις, ο Κώστας Χαμπιαούρης τόνισε πως κοινή θέση όσων παρέστησαν, είναι ότι τα μέτρα που αποφάσισε από το Υπουργικό Συμβούλιο και τα οποία αφορούν στον οικονομικό και στον εκπαιδευτικό εξορθολογισμό, θα οδηγήσουν σε ενίσχυση του δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών:
"Είμαστε ανοιχτοί στον διάλογο, θα αποστείλω και πάλι πρόσκληση στις εκπαιδευτικές οργανώσεις και ευελπιστώ ότι θα γίνουν δεύτερες σκέψεις για να συνεχιστεί ο διάλογος και να αποφευχθούν οποιεσδήποτε επιπτώσεις τον προσεχή Σεπτέμβρη. Ο αγώνας είναι κοινός. Πάνω απ' όλα τα παιδιά μας. Να σταματήσουν πλέον κάποιοι να περνούν λανθασμένα μηνύματα".
Ικανοποιημένοι από τη συνάντηση δήλωσαν οι οργανωμένοι γονείς και ανακοίνωσαν ότι ανέλαβαν πρωτοβουλία να προσπαθήσουν να φέρουν ξανά όλους τους φορείς στο διάλογο για να βρεθεί λύση.
Ο πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης Εκπαίδευσης Κυριάκος Νικηφόρου δήλωσε:
"Είμαστε ικανοποιημένοι ότι για τον οικονομικό εξορθολογισμό μπορούν να συζητηθούν τα πάντα ακόμα και τα 4 μέτρα που αποφασίστηκαν από το Υπουργικό Συμβούλιο και μέσα από ένα διάλογο να μπορέσουμε να βρούμε λύσεις να ξεκινήσουν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη. Θέλω να κάνω έκκληση να κάτσουν στο τραπέζι του διαλόγου γιατί δεν μας χωρίζουν πολλά και μπορούμε να βρούμε λύσεις".
Να σημειωθεί ότι επίσημη ενημέρωση από τον Υπουργό Παιδείας, είχε και η Παγκύπρια Συνομοσπονδία Γονέων Νηπιαγωγείων, με τον πρόεδρό της να δηλώνει απόλυτα ικανοποιημένος, παρόλο που χθες είχαν αποστείλει επιστολή στήριξης προς την ΠΟΕΔ.