Σκηνές βγαλμένες από κινηματογραφική ταινία διαδραματίστηκαν λίγο μετά τις 12 το βράδυ στην Αγία Νάπα.
Μέλη του Ειδικού Ουλαμού Μοτοσικλετιστών του Αρχηγείου Αστυνομίας, έκαναν σήμα σε οδηγό μοτοσικλέτας να σταματήσει για έλεγχο.
Εκείνος, αντί αυτού, προσπάθησε να αποφύγει τον έλεγχο κάνοντας επαναστροφή και ελιγμούς με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της μοτοσικλέτας και να χτυπήσει αστυνομικό και ένα υπηρεσιακό όχημα.
Στον 22χρονο διενεργήθηκε προκαταρτικός έλεγχος νάρκοτεστ με θετική ένδειξη.
Ο 22χρονος συνελήφθη για αλόγιστη και επικίνδυνη οδήγηση, ενώ όπως διαπιστώθηκε, οδηγούσε χωρίς άδεια οδηγού, χωρίς ασφάλεια, χωρίς πινακίδες εγγραφής και η μοτοσικλέτα ήταν δηλωμένη ως ακινητοποιημένη.
Ο τραυματίας αστυνομικός μετέβη στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, όπου διαγνώσθηκε με άλγος στο δεξί γόνατο, στη λεκάνη και σε δάχτυλα του δεξιού ποδιού και του παραχωρήθηκε άδεια ασθενείας τριών ημερών.