Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε απόγνωση οι νοσηλευτές, επιμένουν στη σωστή στελέχωση. Δυστυχώς, για ακόμη μια φορά βρισκόμαστε στον ίδιο παρονομαστή δηλαδή παρ' όλες τις προσπάθειες που έχουν γινει, βλέπουμε ότι τα τμήματα των πρώτων βοηθειών των δημόσιων νοσηλευτηρίων, συνεχίζουν να βρίσκονται κάτω από συνεχή  πίεση, υπάρχει πρόβλημα με υποστελέχωση των συγκεκριμένων τμημάτων, αναφέρει στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" Ο Εκπρόσωπος Τύπου ΠΑΣΥΝΟ Θεόδωρος Πετέλης.

"Δυστυχώς η προσπαθεια του υπουργείου για την αγορά υπηρεσιών 40 νοσηλευτών για να επνανδρώσουμε τα συκγκεκριμένα τμήματα δεν έχει βρει ανταπόκριση από τους νοσηλευτές με αποτέλεσμα να μην είναι σωστά στελεχωμένα για ακόμα ένα καλοκαίρι." εξηγεί ο κύριος Πετέλης.

Επιμένουν στη σωστη στελέχωση

Ιδιαίτερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν τα τμήματα πρώτων βοηθειών που βρίσκονται στις παράλιες περιοχές μας λόγω και της αυξημένης τουριστικής κίνησης, επισημαίνει.

Πρόσθεσε, ότι δυστυχώς βλέπουμε νοσηλευτές στα τμήματα των πρώτων βοηθειών να αντιμετωπίζουν υπερβολικό φόρτο εργασίας, φαινόμενα επαγγελματικής εξουθένωσης, ενώ κάποιοι θα στερηθούν ακόμη και ένα μέρος από την καλοκαιρινή άδεια που δικαιούνται για να μπορέσουμε να κρατήσουμε τα τμήματα σε λειτουργία. 

Έχουν προσληφθεί μόνο 2 άτομα και επικρατεί μια χαοτική κατάσταση. Θα γίνει συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας και αν υπάρξουν τα ίδια αποτελέσματα, θα απαιτήσουμε από το Υπουργείο είπε ο κύριος Πατέλας,  να εξεύρει  καινούργιες λύσεις για να γίνει σωστή διαχείριση των τμημάτων αυτών.

Περισότερα στο πιο κάτω βίντεο: