Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Διακόπτονται απόψε και επαναρχίζουν στις 27 Αυγούστου  οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο,  για επιδιόρθωση του οδοστρώματος.

Χθες το βράδυ, λόγω των εργασιών που διεξάνονταν, επικράτησε κυκλοφοριακό κομφούζιο στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού – Λευκωσίας και στον αυτοκινητόδρομο Λάρνακας – Λευκωσίας, στην κατεύθυνση προς Λευκωσία, στο ύψος Κοτσιάτη.

Η πυκνή τροχαία κίνηση εξακολούθησε μεχρι αργά το βράδυ, με την αστυνομία να προσπαθεί να τα βγάλει πέρα και να ρυθμίσει την κυκλοφορία. Τελικά τα οδικά έργα έχουν σταμάτησαν προσωρινά και δόθηκαν όλες οι λωρίδες του αυτοκινητόδρομου για αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

Μιλώντας στο Μέρα Μεσημέρι του ΑΝΤ1, ο λειτουργός του τμήματος δημοσίων έργων Γιώργος Ξιψίτης, εξήγησε πως στις οκτώ που έκλεισε ο δρόμος, δεν υπήρχε μποτιλιάρισμα και έτσι ξεκίνησαν οι εργασίες. Οπως είπε, απόψε θα διακοπούν οι εργασίες στο αυτοκινητόδρομο, όπως ειχε προγραμματιστεί, και θα επαναρχίζουν στις 27 Αυγούστου, προκειμένου να μπορεσουν οι πολίτες να κυκλοφορήσουν στις διακοπές.