Δύο τραυματίες και πολύωρο κυκλοφοριακό κομφούζιο ήταν το αποτέλεσμα της σφοδρής τροχαίας σύγκρουσης, που συνέβη το πρωί στον αυτοκινητόδρομο που οδηγεί από τη Λευκωσία στη Λάρνακα, παρά την έξοδο Λυμπιών.
Η τροχαία κίνηση που ούτως ή αλλιώς ήταν αυξημένη λόγω της μαζικής εξόδου των πρωτευουσιάνων προς τα παραλιακά θέρετρα, οξύνθηκε λόγω της τροχαίας σύγκρουσης, που ανάγκασε ασθενοφόρα και οχήματα της Αστυνομίας να σπεύσουν επιτόπου.
Η Αστυνομία αναγκάστηκε να διακόψει την κυκλοφορία στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρομου για απόσταση 200 μέτρων και για περίπου μία ώρα, ενώ τα ασθενοφόρα μετέφεραν τους τραυματίες στο Τμήμα Πρώτων Βοηθειών του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, για να διαπιστωθεί ότι ευτυχώς δεν διέτρεχαν κίνδυνο.
Κυκλοφοριακό χάος επικράτησε για αρκετή ώρα μετά το δυστύχημα.
Η Αστυνομία προχώρησε, εξάλλου, από νωρίς το απόγευμα σε ειδικές ρυθμίσεις για να διευκολύνει την μαζική επιστροφή των οδηγών στη Λευκωσία, από τις παραλίες της ελεύθερης Αμμοχώστου.
Ο κυκλικός κόμβος Ριζοελιάς έχει σηματοδοτηθεί ειδικά, προς διευκόλυνση των οδηγών που τον χρησιμοποιούν για την επιστροφή τους, και επιτρέπεται η στροφή δεξιά από δύο από τις τρεις λωρίδες, σε μια προσπάθεια να περιοριστούν οι ουρές και να αποφευχθεί η ταλαιπωρία.