Μιλώντας στους δημοσιογράφους, ρωτήθηκε αν υπήρξε νέα επικοινωνία με τον Ελληνα Πρωθυπουργό μετά τη συνάντηση του Αλέξη Τσίπρα με τον Τούρκο Πρόεδρο, με τον Πρόεδρο να σημειώνει πως δεν είχαν επικοινωνία με τον Πρωθυπουργό μετά τη συνάντηση, καθώς είχε ένα πάρα πολύ βεβαρημένο πρόγραμμα ο Πρωθυπουργός. Αν δεν μιλήσουμε απόψε, είπε, θα μιλήσουν οπωσδήποτε αύριο και έτσι θα τύχει ενημέρωσης για το τί ελέχθη που άπτεται των διεθνών πτυχών του κυπριακού προβλήματος.
Σε ερώτηση για το περιεχόμενο της τηλεφωνικής συνομιλίας που είχε σήμερα το απόγευμα με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ, ο Πρόεδρος είπε ότι «εξέφρασα τις ευχαριστίες μου γιατί στο κοινό ανακοινωθέν ΕΕ- ΝΑΤΟ, αλλά και στις δηλώσεις που προέβη ο κ. Τουσκ μετά, ξεκαθαρίζει ότι η συνεργασία και με τα μη μέλη του ΝΑΤΟ θα πρέπει να είναι αγαστή και χωρίς εξαιρέσεις. Γενικά τον ενημέρωσα και για την εδώ κάθοδο της κας Λουτ και ανταλλάξαμε κάποιες άλλες σκέψεις όσον αφορά την ευρύτερη περιοχή