Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μετά από αρκετές ημέρες ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Χαμπιαούρης, λύνει τη σιωπή του μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων στον ΑΝΤ1. Όπως καταγγέλλει, ΠΟΕΔ και ΟΕΛΜΕΚ, όταν κλήθηκαν για διάλογο, άρχισαν να φωνάζουν, να χυπούν τα χέρια τους στα τραπέζια, να βρίζουν θεσμούς και άτομα και να φεύγουν από  στην αίθουσα.

Όπως ανέφερε ο Υπουργός, "στόχος δικός μου όσο και της κυβέρνησης, είναι να στηρίξουμε και να αναβαθμίσουμε το δημόσιο σχολείο, να στηρίξουμε και να αναβαθμίσουμε τον ρόλο του εκπαιδευτικού, να στηρίξουμε το καθετί που έχει να κάνει με τον μαθητή στη σχολική μονάδα. Όλα αυτά πηγάζουν μέσα από την έκθεση του Γενικού Ελεγκτή που έχουμε πάρει πρόσφατα, όπως και μέσα από άλλες εκθέσεις όπως π.χ της Παγκόσμιας τράπεζας."

Αδικαιολόγητη η μείωση διδακτικών ωρών η θέση του ΓΕ (Δείτε ΕΔΩ)

Γονείς καλούν εκπαιδευτικούς: Εκκληση για διάλογο με στόχο την ομαλή έναρξη της νέας χρονιάς (Δείτε ΕΔΩ)

Όλα όσα δήλωσε ο κύριος Χαμπιαούρης αλλά και το πώς σχολιάζει τον χαρακτηρισμό "αναξιόπιστος" συνομιλητής, όπως τον χαρακτήρισαν οι εκπαιδευτικοί, στο πιο κάτω βίντεο: