Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μια “βόμβα” κρύβεται στην επιστολή-απάντηση του Προέδρου της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής της Τουρκίας στο ΝΑΤΟ προς τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Σε αυτήν, η τύχη των Ελλήνων στρατιωτικών που κρατούνται στην Αδριανούπολη συνδέεται άμεσα με τους 8 Τούρκους αξιωματικούς που έχουν ζητήσει άσυλο στην Ελλάδα και ήδη έχει χορηγηθεί σε 3 από αυτούς.

Μέσω της επιστολής προς τον Αντόνιο Ταγιάνι, αποκαλύπτεται το παιχνίδι εκβιασμού του Ερντογάν, καθώς είναι η πρώτη έγγραφη επιβεβαίωση του σχεδίου της Άγκυρας για συσχέτιση των υποθέσεων των δύο Ελλήνων με τους 8 Τούρκους στρατιωτικούς.

Στην επιστολή, σύμφωνα με ΤΑ ΝΕΑ, στηλιτεύεται και το γεγονός ότι η Ε.Ε. εξέδωσε ανακοίνωση υπέρ των Ελλήνων αλλά και το γεγονός ότι η Ελλάδα δεν εκδίδει στην Τουρκία τους αξιωματικούς.

Μάλιστα, ο Ερντογάν, διά του αντιπροσώπου του, φτάνει σε σημείο να λέει ότι περιμένει “την έκδοση των 8 δολοφόνων άμεσα” και διαβεβαιώνει ότι “οι δύο κρατούμενοι Έλληνες στρατιώτες θα έχουν δίκαιη δίκη στην Τουρκία”, αφήνοντας να εννοηθεί όμως ότι το δεύτερο προϋποθέτει να έχει υπάρξει το πρώτο.