Με το σύνθημα: «Κάνε το καλό και μην το ρίξεις στο γιαλό», ο Δήμος Γερμασόγειας και η φαρμακοβιομηχανία Medochemie διοργάνωσαν σήμερα εκστρατεία καθαρισμού του παραλιακού μετώπου της Γερμασόγειας.
Εφοδιασμένοι με πλαστικές σακούλες, μέλη από τη Διεύθυνση και το προσωπικό της φαρμακοβιομηχανίας Medochemie, ρίχτηκαν σήμερα στον αγώνα για καθαρισμό της παραλίας της Γερμασόγειας.
Σύνθημα της εκδήλωσης ήταν «Κάνε το καλό και μην το ρίξεις στο γιαλό».
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Προστασίας του Περιβάλλοντος της Medochemie Χριστάκης Σεργίδης, ανέφερε ότι επιβάλλεται η διατήρηση καθαρών παραλιών.
Σύμφωνα με τον Δήμαρχο Γερμασόγειας Αντρέα Γαβριηλίδη, τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν στη καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης για τους δημότες και στη διαφύλαξη του θαλάσσιου και παράκτιου πλούτου της πόλης.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν επίσης εκπρόσωποι των Οικολόγων καθώς και δεκάδες εθελοντές.