Όπως εξηγεί, ο αξονικός έχει χαλάσει στις 20 Ιουνίου και καταβάλλονται όλες οι προσπάθειες για να τεθεί σε λειτουργία.
Ο Υπουργός σύμφωνα με την κυρία Ανθούση, έχει ζητήσει να ενημερωθεί τι προνοεί αυτή η σύμβαση, αφού δεν μπορεί να αντιληφθεί πώς βρισκόμαστε σε αυτή τη δύσκολη θέση, να αποστέλλονται τα περιστατικά στον ιδιωτικό τομέα για να καλυφθούν οι ανάγκες, αφού πρόκειται για έναν αξονικό ο οποίος παραλήφθηκε αρχές του 2017, με ένα συμβόλαιο συντήρησης 8 χρόνια.
Πρόσθεσε ότι στη πρώτη συνάντηση που είχε ο Υπουργός στη βουλή, το πρώτο που του είχαν πει είναι ότι είναι σπασπένη η λυχνία.
"Ο Υπουργός υγείας έχει ζητήσει πλέον ακριβή ενημέρωση, για το τι προνοείται από αυτό το συμβόλαιο συντήρησης, ποιες είναι οι υποχρεώσεις του ανάδοχου, γιατί κάθε δυο και τρεις μας ταλαιπωρέι ο αξονικός της Λεμεσού. Γιατί δεν υπάρχει λογική εαν ένας αξονικός τον οποίο θέλουν να αναβαθμίσουν τα δημόσια νοσηλευτήρια, για να υπάρχει απρόσκοπτη χορήγηση και προσφορά υπηρεσιών 24 ώρες το 24ωρο, να υπάρχουν αυτά τα θέματα και να μπαίνει εκτός λειτουργίας." αναφέρει
Ερωτηθείς για το που πηγαίνουν οι άνθρωποι που πρέπει να υποβληθούν σε αξονικό είπε ότι "Υπάρχει σύμβαση, δεν μένει κανένα περιστατικό ακάλυπτο, αυτοί της Λεμεσού πάνε στο Γερμανικό ογκολογικό κέντρο το οποίο έχει σύμβαση μαζί με το δημόσιο." καθησυχάζει η κυρία Ανθούση.
Η διόρθωση αναμένεται να γίνει από αύριο, ή μεθαύριο και αναμένεται να λειτουργεί κανονικά, αναφέρει καταληκτικά.
Περισσότερα στο πιο κάτω βίντεο: