Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, 20χρονος, κάτοικος της επαρχίας, ο οποίος υπέστη άγριο ξυλοδαρμό από 19χρονο, σύμφωνα με καταγγελία που υποβλήθηκε στην Αστυνομία.
Σύμφωνα με την καταγγελία, γύρω στις 10 μ.μ. στις 14 Ιουνίου, και ενώ ο 20χρονος βρισκόταν σε χωριό της επαρχίας Αμμοχώστου, δέχθηκε επίθεση από 19χρονο.
Ο 20χρονος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, όπου διαπιστώθηκε ότι υπέστη εξωτερικές κακώσεις σε όλο του το σώμα και εσωτερικό αιμάτωμα και οίδημα στο μάτι και κρατήθηκε για περαιτέρω νοσηλεία.
Η κατάσταση της υγείας του σύμφωνα με τους γιατρούς, κρίνεται ως σοβαρή.
Για διευκόλυνση των ανακρίσεων, σχετικά με την πιο πάνω διερευνώμενη υπόθεση, συνελήφθη χθες με δικαστικό ένταλμα και τέθηκε υπό κράτηση, 19χρονος.
Ο Αστυνομικός Σταθμός Δερύνειας διερευνά την υπόθεση.