Ρίγη συγκίνησης καθώς τοποθετούνται και τα τελευταία κομμάτια του ομοιώματος του "Νοράτλας" στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας.
Οι τραγικές μνήμες ξυπνούν και πάλι και το ομοίωμα του αεροσκάφους, θα τοποθετηθεί στο σημείο όπου τα ξημερώματα της 22ας Ιουλίου 1974 καταρρίφθηκε το μεταγωγικό αεροσκάφος της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας, που μετέφερε στην Κύπρο τους Ελλαδιτες καταδρομείς.
Την συναρμολόγηση του αεροσκάφους ανέλαβαν τεχνικοί της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας. Η αποκάλυψη του "Νοράτλας" θα πραγματοποιηθεί κατά τις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής που θα διοργανωθούν τον Ιούλιο για την μαύρη επέτειο της εισβολής.
Το αεροσκάφος συμμετείχε στην επιχείρηση ΝΙΚΗ για την αερομεταφορά της 1ης Μοίρας Καταδρομών, με σκοπό την αντιμετώπιση της τουρκικής εισβολής και καταρρίφθηκε από φίλια πυρά, με αποτέλεσμα το θάνατο του τετραμελούς πληρώματος του και όλων των καταδρομέων της διμοιρίας που επέβαινε σε αυτό πλην ενός, του Θανάση Ζαφειρίου.
Το αεροσκάφος, μαζί με 16 από τους πεσόντες καταδρομείς, τάφηκε κάτω από χώματα στην περιοχή όπου αργότερα ανεγέρθη ο Τύμβος της Μακεδονίτισσας. Τα συντρίμμια αποκαλύφθηκαν κατά τις εκσκαφές που πραγματοποιήθηκαν πριν από δυο χρόνια στην περιοχή για ανεύρεση των οστών των πεσόντων καταδρομέων και η αποκατάσταση του Τύμβου ολοκληρώθηκε πρόσφατα.
Ακόμα ένα κομμάτι στο θλιβερό παζλ της ιστορίας μας, το αεροσκάφος που πλέον θα βρίσκεται, και αυτό, εκεί για να μας υπενθυμίζει τα λάθη μας.