Στην εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" σχολιάζει την εικόνα και την κατάσταση με τα θανατηφόρα τροχαία ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας Ανδρέας Αγγελίδης αφού το αίμα στην άσφαλτο ρέει ασταμάτητα και πρόκειται για ένα μεγάλο θέμα το οποίο προβληματίζει, με την δράση και τα μέτρα της αστυνομίας να έιναι συνεχής.
Όπως εξήγησε ο κύριος Αγγελίδης, εδώ και αρκετό καιρό,γίνονται συνεχής ελέγχοι σε διάφορα επίπεδα, πέραν των συσκέψεων που γίνονται, όσον αφορά και την συνεχή παρακολούθηση των θεμάτων αυτών, θέματα τα οποία απασχολούν έντονα.
Παρακολουθούνται συνεχώς τα δυστυχήματα και οι ηλικίες αυτών των προσώπων. Παράλληλα, ενισχύονται οι δράσεις οι οποίες υπάρχουν, όσον αφορά την διαφώτιση και την παρουσία της αστυνομίας.
Γίνονται οι συναντήσεις και συσκέψεις με υπεύθυνους τροχαίας, πρόσθεσε, για να δώσουν μια καλύτερη εικόνα για την κατάσταση που υπάρχει και να συζητηθεί το πώς γίνεται καλύτερη διαχείριση.
Εναπόκειται στον κάθε οδηγό, επαναλαμβάνει για ακόμη μια φορά, να αντιληφθεί επιτέλους και να γνωρίζει ότι έχει ευθύνη για την δική του την ζωή και να τηρεί τους κανόνες.
Περισσότερα στο πιο κάτω βίντεο: