Στους δρόμους βγήκαν από το πρωί τα μέλη της τροχαίας σε όλες τις πόλεις για την δεύτερη για φέτος παγκύπρια εκστρατεία ελέγχων μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί σύμφωνα με την τροχαία στην αποτροπή των αδικημάτων όπως η επικίνδυνη οδήγηση, η παραβίαση του ορίου ταχύτητας, και η μη χρήση προστατευτικού κράνους.
Η νέα εκστρατεία έρχεται την ώρα που τα στατιστικά τρομάζουν με τα θύματα της ασφάλτου από την αρχή του χρόνου να έχουν φτάσει τα 24 με τα 10 να είναι μοτοσικλετιστές.
Σύμφωνα με τα στατιστικά της τροχαίας κατά την περίοδο 2015- 2017, ποσοστό 47.7% των νεκρών μοτοσικλετιστών σε οδικές τροχαίες συγκρούσεις, δεν έφεραν προστατευτικό κράνος.
https://www.youtube.com/watch?v=r7wlK-90szc