Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Διαχρονικά αναξιοποίητο το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών απο όλες τις κυβερνήσεις, όπως αναφέρθηκε ενώπιον της επιτροπής θεσμών της βουλής. 

Λέχθηκε ότι σε πάρα πολλές περιπτώσεις ενώ οι λειτουργοί στέλλουν δημοσιεύματα στις αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους που δυσφημίζουν την Κύπρο, αυτά απαξιούν και δεν απαντούν στα αρνητικά δημοσιεύματα. 

Ακόμα και το υπουργείο εσωτερικών στο οποίο υπάγεται το γραφείο τύπου κάποιες φορές δεν δίνει την ανάλογη σημασία ανέφερε ο πρόεδρος της επιτροπής Ζαχαρίας Ζαχαρίου. 

Το 50% των λειτουργών έχουν είτε αφυπηρετήσει είτε αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες ανέφερε η διευθύντρια του.

Η Βουλή εισηγείται το Γραφείο Τύπου να υπάγεται είτε στην προεδρία είτε στον κυβερνητικό εκπρόσωπο.