Από πυρκαγιά σε πυρκαγιά έτρεχαν σήμερα οι πυροσβέστες στη Λεμεσό
Η αρχή έγινε με πυρκαγιά στο Βουνί.
Και ακολούθησε μετά από μία ώρα η πυρκαγιά στη Σωτήρα της Λεμεσού.
Λόγω των ισχυρών ανέμων που έπνεαν στο Βουνί, κινητοποιήθηκε μεγάλη δύναμη της πυροσβεστικής, η οποία δύο ώρες αργότερα κατόρθωσε να θέσει υπό έλεγχο τη φωτιά, που κατέκαψε τέσσερα περίπου δεκάρια άγριας βλάστησης.
O Εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής Ανδρέας Κεττής δήλωσε:
"Ανταποκριθήκαμε με πολλές δυνάμεις με τρία οχήματα από τους αγροτικούς πυροσβεστικούς σταθμούς Λεμεσού Πάχνας και Κυβίδων, επίσης άλλα δύο οχήματα του Τμήματος Δασών και μία φορητή μονάδα από το συμβούλιο του Φοινιού".
Σύμφωνα με την πυροσβεστική, η πυρκαγιά στο Βουνί προκλήθηκε από την εξάτμιση αυτοκινήτου που στάθμευσε σε σημείο με ξηρά βλάστηση. Και το οποίο δεν γλύτωσε τελικά από τις φλόγες.
Πυρκαγιά είχαμε όμως μία ώρα αργότερα και στη Σωτήρα της Λεμεσού.
Στη μάχη με τις φλόγες ρίχθηκαν έξι οχήματα της Πυροσβεστικής και πέντε πτητικά μέσα. Από την φωτιά κάηκε έκταση περίπου πέντε εκταρίων με χαρουπιές και πεύκα.