Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μία ακόμη εκστρατεία ξεκίνησε σήμερα η Αστυνομία. Διενεργεί ελέγχους για το όριο ταχύτητας, ενώ θα ελέγχονται και τα έγγραφα των οδηγών για αποτροπή τροχαίων αδικημάτων. 

Οσο για τα θύματα της ασφάλτου, έφτασαν τα 17 κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2018.Στους δρόμους βγήκαν από το πρωί δεκάδες αστυνομικοί της Τροχαίας. 

Ξεκίνησε μία ακόμη εκστρατεία για το όριο ταχύτητας, αλλά και για άλλες τροχαίες παραβάσεις. 

Σύμφωνα με τον βοηθό διευθυντή της τροχαίας αρχηγείου, Χάρη Ευριπίδου, έλεγχοι θα διενεργούνται σε ολόκληρη την Κύπρο, μέρα και νύχτα με απώτερο σκοπό τη μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων και ειδικότερα των θανατηφόρων, αφού μέρα με τη μέρα η λίστα με τα θύματα μακραίνει.

Όπως είπε ο κύριος Ευριπίδου  «Αυτή την εβδομάδα έχει αρχίσει εκστρατεία ελέγχου για την υπερβολική ταχύτητα και θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή. Η υπερβολική ταχύτητα είναι μία από τις κύριες αιτίες θανατηφόρων και σοβαρών συγκρούσεων και ως τροχαία λαμβάνουμε όλα τα μέτρα ούτος ώστε να ελέγξουμε αυτό το φαινόμενο». 

Σύμφωνα με την Αστυνομία, σε 140 ημέρες, σημειώθηκαν 15 θανατηφόρα, κατά τα οποία έχασαν τη ζωή τους 17 πρόσωπα.

Σύμφωνα με την Τροχαία, οι συχνότερες παραβάσεις αφορούν την υπερβολική ταχύτητα, τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση και τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας.