Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μία εβδομάδα από τον τραγικό θάνατο του 10χρονου Σταύρου Γιωργαλλή. Και μετά την κόντρα γιατρών και Υπουργείου Υγείας, σήμερα άνοιξε νέο μέτωπο σύγκρουσης. Αυτή τη φορά μεταξύ δασκάλων και Υπουργού Παιδείας.

Η ΠΟΕΔ κινείται νομικά κατά παντός υπευθύνου για δυσφήμιση της οργάνωσης, με αφορμή αναφορές ότι επηρέασε δήθεν τη διεξαγωγή της έρευνας στο σχολείο στο Αλεθρικό, όπου συνέβη το μοιραίο ατύχημα. Και υποστηρίζει πως υπήρξε εκ των προτέρων καταδίκη του δασκάλου στη βάση φημολογίας.

Και όλα αυτά, κατά την ΠΟΕΔ, σε μία απέλπιδα προσπάθεια του Υπουργού Παιδείας να αποπροσανατολίσει από την ουσία του σοβαρού ζητήματος της ασφάλειας στα σχολεία.

 «Ζητήσαμε περισσότερες διευκρινίσεις,  επίσης έχουμε ζητήσει να ελέγξουν οι λειτουργοί του Υπουργείου Πιαδείας μέσω σχολικών εφορειών την καταλληλότητα των κτηριακών εγκαταστάσεων είτε αυτό είναι γήπεδο και να μας δώσουν πιστοποιητικά καταλληλότητας. Προσπαθεί να αναδείξει άλλα κεφάλαια εμπλοκή της ΠΟΕΔ προσπαθεί να αναδείξει προσωπικά στοιχεία αυτός που τα διέρρευσε για τον συνάδελφο πριν καν αρχίσει η έρευνα εναντίων του, όλα αυτά τι κάνουν αποπροσανατολίζουν την κοινή γνώμη, » ανέφερε ο Γραμματέας της ΠΟΕΔ Χάρης Χαραλάμπους.

Από την πλευρά του ο Κώστας Χαμπιαούρης ανέφερε πως «Εμείς δεν έχουμε να αποποιηθούμε οποιασδήποτε ευθύνης είμαστε εδώ να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες μας και να προβαίνουμε σε βελτιωτικές κινήσεις «

Κατά τον Υπουργό Παιδείας, το τραγικό ατύχημα αναδεικνύει για ακόμη μια φορά και το ανοιχτό θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, με τον διάλογο επ' αυτού να αρχίζει στις 29 Μάιου.

«Όχι μόνο εγώ αλλά και η ίδια η οργάνωση παραδέχεται ότι υπάρχουν ανεπαρκείς εκπαιδευτικοί γι αυτό το λογο είναι που θα προχωρήσουμε στο σχέδιο αξιολόγησης.»

Το διοικητικό συμβούλιο της ΠΟΕΔ, αφήνοντας ανοιχτό και το ενδεχόμενο προσφυγής σε απεργιακά μέτρα, παρακάθισε το απόγευμα σε έκτακτη συνεδρία.

Την ίδια ώρα οι κυβερνητικοί γιατροί εμφανίζονται να αναμένουν νέα συνάντηση με τον Υπουργό Υγείας για τα θέματα που εγείρουν εξ αφορμής του θανάτου του 10χρονου.

Ο πρόεδρος της ΠΑΣΥΚΙ Σωτήρης Κούμας ανέφερε πως «ευελπιστούμε να τα επιλύσουμε μέσω διαλόγου,  περιμένουμε να ορίσει συνάντηση αντιληπτό ότι όλες οι συναντήσεις δεν μπορούν να γίνονται με τον Υπουργό, υπάρχουν αρμόδια τμήματα πρέπει επιτέλους ολοι να συμμετέχουν σε αυτό το διάλογο»

ΕΝΩΣΗ ΙΔΙΩΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ ΚΥΠΡΟΥ

 «Οι πραγματικοί ένοχοι έμαθαν πλέον να διαχειρίζονται καλά την ανικανότητα τους και κάθε φορά έχουν έτοιμα εξιλαστήρια θύματα για να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη από τις δικές τους βαρύτατες ευθύνες αναφέρει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωση της ένωση Ιδιωτών Ιατρών Κύπρου.

Παρέμβαση στα τεκταινόμενα και από την Προεδρία της Δημοκρατίας, με τον Κυβερνητικό Εκπρόσωπο να καταδικάζει τις απεργίοες και να τονίζει προς τους γιατρούς, και όχι μόνο, πως οι προσπάθειες θα πρέπει να αναλωθούν στην βελτίωση των συνθηκών με την αυτονόμηση των νοσοκομείων.

Από την πλευρά του ο ΚΕ Πρόδρομος Προδρόμου ανέφερε πως  «Εάν υπάρχουν κάποιες ενέργειες που μπορούν και πρέπει να γίνουν άμεσα από την Κυβέρνηση τότε θα γίνουν/Χρειάζεται διάλογος, όταν υπάρχουν αδυναμίες, προβλήματα, για να ληφθούν μέτρα. Διάλογος δεν μπορεί να γίνει με διαδικασίες απεργιακές, αυτό είναι οικουμενικά πολύ καλά γνωστό.»

Το τραγικό περιστατικό, κατέληξε, δεν δίνει κάποιο σύνθημα για σύγκρουση, αλλά την ευκαιρία και την τεράστια υποχρέωση να αντιληφθούμε όλοι τις ευθύνες μας.