Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Αύριο στην Oλομέλεια η σχολή για τους οδηγούς που αρνούνται να συμμορφωθούν με τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Ομόφωνα αναμένεται η ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου που προβλέπει την δημιουργία της σχολής. 

Σε αυτή δικαίωμα ή και υποχρεωτική φοίτηση έχουν τέσσερεις κατηγορίες οδηγών. 

Αυτοί που το δικαστήριο θα τους υποχρεώνει να παρακολουθούν μαθήματα, οδηγοί που έχουν στερηθεί την άδεια οδήγησης για περισσότερους από 3 μήνες, οδηγοί που έχουν συμπληρώσει δύο φορές εντός του χρόνου 12 βαθμούς ποινής και τέλος όσοι οδηγοί επιθυμούν ώστε να τους διαγραφούν βαθμοί και έχουν περισσότερους από δέκα βαθμούς ποινής. 

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Συγκοινωνιών Γιώργο Προκοπίου,πρόκειται για εξειδικευμένες σειρές μαθημάτων, ο οποίες θα λειτουργούν υπό την ευθύνη του Υπουργείου Δικαιοσύνης και Δημόσιας Τάξης. Ππως εξήγησε, η Σχολή θα λειτουργήσει στη Λευκωσία και θα ακολουθήσουν οι υπόλοιπες επαρχίες, αφού διαπιστωθούν και οι ακριβείς ανάγκες. 

Στις τρείς κατηγορίες που είναι υποχρεωτική η φοίτηση εάν ο οδηγός δεν το πράξει τότε διαπράττει ποινικό αδίκημα το οποίο επισύρει μέχρι και 6 μήνες φυλάκιση ή και 2 χιλιάδες ευρώ πρόστιμο. 

Τα μαθήματα θα είναι απογευματινά και θα γίνονται από ειδικούς του αντικειμένου. Οι οδηγοί που θα φοιτούν θα καταβάλλουν μικρό αντίτιμο. Όλες οι εκκρεμότητες αναμένεται να ξεκαθαριστούν με τους κανονισμούς που θα καταθέσει το υπουργείο δικαιοσύνης.