Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 

Ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Χαμπιαούρης δήλωσε στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι αναμένει την έκθεση του ερευνώντα λειτουργού λέγοντας πως το μήνυμα που θέλει να στείλει είναι «μηδενική ανοχή».

Χωρίς να σημαίνει ότι θα καταλογίσουμε ευθύνες εάν δεν υπάρχουν, θέλω να είμαι σωστός στη δουλειά μου, ανέφερε ο Υπουργός. «Διότι ο πόνος των γονιών είναι μεγάλος και δεν παίζουμε με αυτά τα θέματα. Μηδενική ανοχή. Θα είμαι και εγώ ήσυχος με την συνείδησή μου ότι έκανα σωστά την δουλειά μου. Το ελάχιστο πράγμα που μπορώ να κάνω ως μνημόσυνο γι’ αυτό το παιδί».

 

Την Δευτέρα, είπε, θα πάει και ψυχολόγος στο σχολείο όπου φοιτούσε ο άτυχος μαθητής  για τυχόν στήριξη στους συμμαθητές του. Η έκθεση γεγονότων είναι στα χέρια του, ανέφερε ο κ. Χαμπιαούρης, και θα δοθεί ως τεκμήριο στον ερευνώντα λειτουργό, ο οποίος είναι από διαφορετική βαθμίδα εκπαίδευσης και όχι από την πρωτοβάθμια «για να είμαστε όσο πιο αντικειμενικοί. Εμείς δεν θέλουμε να καταδικάσουμε οποιονδήποτε, θέλουμε να είμαστε αντικειμενικοί. Εάν υπάρχουν ευθύνες θα αποδοθούν».

 

Δεν είναι μόνο θέμα χειρισμού του περιστατικού στο σχολείο, συμπλήρωσε ο Υπουργός εξηγώντας ότι οι λειτουργοί ασφάλειας και υγείας θα δουν τον χώρο του γηπέδου μπάσκετ όπου χτύπησε το παιδί, εάν καλύπτονται οι προδιαγραφές του γηπέδου καλύπτουν τις προδιαγραφές και τα κριτήρια ασφάλειας. «Όλα θα τα ψάξουμε, τίποτα δεν θα μείνει στην τύχη».

 

Ο ερευνών λειτουργός και οι δύο άλλοι λειτουργοί ερευνούν επίσης σήμερα εάν δόθηκαν οι πρώτες βοήθειες, πώς αξιολογήθηκε το περιστατικό, πότε ειδοποιήθηκε η μητέρα, πότε ήρθε, πρόσθεσε ο κ. Χαμπιαούρης σημειώνοντας ότι τα ερωτήματα είναι πολλά: «το παιδί χτύπησε, γιατί χτύπησε; Υπήρχε επίβλεψη από δάσκαλο; Ποιοι ήταν εκεί; Ήταν τα άλλα παιδιά εκεί και παρακολουθούσαν; Τί έγινε; Υπήρχε καθυστέρηση;»

 

Ερωτηθείς για το πότε περιμένει αποτελέσματα, ο Υπουργός Παιδείας είπε ότι έδωσε εντολές για την σύνταξη της έκθεσης το συντομότερο δυνατό, το αργότερο μέχρι τα μέσα της εβδομάδας. «Είναι μια πρώτη έρευνα. Θέλω να δω εάν υπάρχουν ευθύνες και αν θα πρέπει να προχωρήσουμε με πειθαρχικά ή άλλα μέτρα».Στην πορεία, συνέχισε ο Υπουργός Παιδείας, θα δει και αν υπάρχουν μέτρα τα οποία πρέπει να ληφθούν για βελτίωση των διαδικασιών.

ΠΟΕΔ: Συγκλονισμός και θλίψη 

Συγκλονισμό και θλίψη εκ μέρους ολόκληρης της διδασκαλικής οικογένειας εκφράζει η ΠΟΕΔ με ανακοίνωσή της για τον αδόκητο και άδικο χαμό του μικρού μαθητή από τη Λάρνακα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΟΕΔ, τις δύσκολες αυτές ώρες "οι σκέψεις και οι προσευχές όλων μας, στρέφονται προς τους οικείους του μικρού Σταύρου και ιδιαίτερα προς τους γονείς του, με την ευχή να μπορέσουν να αντέξουν τη μεγάλη απώλεια του αγαπημένου τους παιδιού".

 

Η ΠΟΕΔ εύχεται επίσης δύναμη και ψυχραιμία στη Διεύθυνση και στο Διδακτικό Προσωπικό του σχολείου, το οποίο με την βοήθεια και στήριξη των ειδικών, επιφορτίζεται με το δύσκολο έργο της διαχείρισης του περιστατικού ιδιαίτερα ανάμεσα στους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες του μικρού Σταύρου.