Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα σήμερα, στο οδόστρωμα του δρόμου στο ύψος της Ακτής του Κυβερνήτη, είχαν πέσει βαρέλια με χημικές ουσίες από όχημα, με αποτέλεσμα ο δρόμος να κλείσει για την τροχαία κίνηση και στις δύο κατευθύνσεις.
Οι εργασίες καθαρισμού του οδοστρώματος έχουν ολοκληρωθεί και η κυκλοφορία συνεχίζεται πλέον κανονικά.