Σε αναστολή των απεργιακών μέτρων προχώρησε λίγο μετά τη μία το μεσημέρι το ωρομίσθιο προσωπικό που εργάζεται στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. Κι αυτό λόγω της παρέμβασης και των διαβεβαιώσεων του υπουργού υγείας, ότι θα επιλυθούν εντός των επόμενων ημερών τα προβλήματα που υπάρχουν με την πρόσληψη επιπρόσθετου προσωπικού.
Νωρίτερα και για επτά ώρες το ωρομίσθιο προσωπικό του νοσοκομείου ήταν στην είσοδο των πρώτων βοηθειών διαμαρτυρόμενο για τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν εδώ και χρόνια στο δημόσιο νοσηλευτήριο. Στο πλευρό τους και εκπρόσψποι των συντεχνιών.
Οπως αναφέρεται σε κοινό ανακοινωθέν του Υπουργείου Υγείας και των Συντεχνιών την ερχόμενη εβδομάδα θα υπάρξει νέα συνάντηση:"Συμφωνήθηκε να γίνουν ενέργειες με σκοπό τον καλύτερο συντονισμό των τμημάτων για άμεση πλήρωση των αντικαταστάσεων και το Υπουργείο ενημέρωσε για την πρόθεσή του να επανεξετάσει το θέμα της ιατρικής σύστασης για ελαφριά εργασία" .
Στο ανακοινωθέν αναφέρεται ακόμη ότι στόχος είναι η επίλυση των προβλημάτων το συντομώτερο, ώστε να παραχωρηθούν στο προσωπικό άδειες το Καλοκαίρι χωρίς να επηρεάζεται η απρόσκοπτη λειτουργία των δημόσιων νοσηλευτηρίων.
https://www.youtube.com/watch?v=GQFrwQPeNN0