Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σοκ και λύπη προκαλεί η είδηση για 16χρονη Τουρκάλα στην Κωνσταντινούπολη η οποία γέννησε την ώρα που περπατούσε και παράτησε το ίδιο της το σπλάχνο στο δρόμο. Οι κάτοικοι της περιοχής ήταν αυτοί που μετά το πρώτο σοκ κάλεσαν το ασθενοφόρο.

Κάμερα ασφαλείας στην περιοχή κατέγραψε τι ακριβώς έγινε γιατί διαφορετικά ακόμα η αστυνομία θα έψαχνε να βρει πως βρέθηκε το νεογέννητο στη μέση του δρόμου.

Η νεαρή κοπέλα σύμφωνα με τις πληροφορίες τουρκικής εφημερίδας ενημέρωσε τους γονείς της ότι γεννάει και έτσι ετοιμάστηκαν να πάνε όλοι μαζί στο νοσοκομείο.

Το κορίτσι όμως δεν πρόλαβε να φτάσει στο νοσοκομείο και ξεγέννησε στην κυριολεξία στο δρόμο.

Μεγάλο ήταν το σοκ και για όσους είδαν την κάμερα ασφαλείας και παρατήρησαν ότι τόσο εκείνη όσο και οι γονείς της είδαν ατάραχοι το νεογέννητο να πέφτει και να μένει στο δρόμο και έφυγαν αμέριμνοι.