«Ελπίζω αυτή τη φορά ο Ασαντ να έλαβε το μήνυμα», δηλώνει ο υπουργός άμυνας των ΗΠΑ αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μίας νέας επίθεσης στη Συρία.
Ρωσικό τηλεοπτικό δίκτυο μεταδίδει εικόνες με στρατιώτες της Μόσχας να βρίσκουν στην Ντούμα αποθήκες με επικίνδυνες ουσίες τις οποίες, όπως ισχυρίζονται, χρησιμοποίησαν οι Σύριοι αντάρτες και όχι το καθεστώς, για την παρασκευή χημικών όπλων.