Να δώσουν χρόνο και να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου οι εκπαιδευτικοί των Κρατικών ινστιτούτων και οι παιδαγωγοί στα προαιρετικά ολοήμερα σχολεία είναι το μήνυμα που στέλνει η ΠΟΕΔ δια του προεδορυ της Φίλιο Φυλακτού 2 μέρες πριν την προγραμματισμένη 24ωρη απεργία τους.
«Έχουμε ταχθεί και τασσόμαστε κάθετα εναντίων της αγοράς υπηρεσιών για τα προαιρετικά ολοήμερα σχολεία και δηλώνουμε πανέτοιμοι να καταθέσουμε τις δικές μας απόψεις. Επειδή και το θέμα είναι πολύπλοκο μέσα από διάλογο εντατικό και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα τα θέματα αυτά των προαιρετικών ολοήμερων πρέπει να λυθούν.» αναφέρει ο κύριος Φυλακτού.
Από την άλλη η ΟΕΛΜΕΚ δηλώνει πως για το θέμα έγινε διάλογος και λύσεις δεν δόθηκαν . Ο προεδρος της οργάνωσης των καθηγητών Γιάννος Σωκράτους έδωσε και απάντηση στις φωνές διμαρτυρίας των οργανωμένων γονέων ότι απο την απεργία θυματοποιούνται τα παιδιά λίγο πριν τις εξετάσεις.
«Εμείς έχουμε καλέσει την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να σταματήσει να εμπαίζει τις χιλιάδες των εκπαιδευτικών που διεκδικούν ένα πιο ανθρώπινο εργασιακό καθεστώς . Δυστυχώς η κοινωνία παρακολουθεί εδώ και μήνες αυτό το θέμα να βρίσκεται στο τραπέζι του διαλόγου και δυστυχώς διαπιστώνουμε πως λύσεις δεν έχουν δοθεί. Ειναι κρίμα πραγματικά διότι κάποιοι με ανακοινώσεις τους υπερασπίζονται και ορθά το συμφέρων των παιδιών αλλα την ίδια στιγμή φαίνεται να μην αντιλαμβάνονται την απορρύθμιση εργασιακών θεσμών.»
Τον δρόμο για συνέχιση του διαλόγου στους εκπαιδευτικούς έδειξε και χθες μέσω του ΑΝΤ1 ο Υπουργός Παιδείας Κωστας Χαμπιαουρης. Έστειλε όμως και ξεκάθαρο μήνυμα πως υπάρχουν λύσεις για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία των μαθητών ειδικά σε αυτή την κρίσιμη περίοδο προετοιμασίας των εξετάσεων.