Από το σύνδρομο αιφνίδιου θανάτου ή "θανάτου της κούνιας", έσβησε το 9μηνο αγγελούδι, στον Αναλιόντα.
Σύμφωνα με την αστυνομία ,οι γονείς έβαλαν το άτυχο μωράκι προχτες το βράδυ για ύπνο στο κρεβατάκι του ανυποψίαστοι, ωστόσο χθες γύρω στις 6 το πρωί, όταν προσπάθησαν να το ξυπνήσουν δεν ανταποκρινόταν.
Αμέσως το άρπαξαν και το μετέφεραν στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας όπου δυστυχώς οι επί καθήκοντι ιατροί αφού το εξέτασαν διαπίστωσαν ότι είναι νεκρό.
Αμέσως κλήθηκε και η αστυνομία για το περιστατικό όπου ενημερώθηκε από τους γιατρούς των πρώτων βοηθειών ότι το κοριτσάκι δεν έφερε εξωτερικές κακώσεις γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι πρόκειται για αιφνίδιο θάνατο. Η κηδεία της μικρής θα τελεστεί σήμερα από τον Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας στον Αναλιόντυα στις 4 το απόγευμα.