Η νενομισμένη νεκροτομή επί της σωρού του 25χρονου Αδαμου Μπεη που ανήμερα του Πάσχα έχασε τη ζωή του ενώ νοσηλευόταν στην μονάδα εντατικής θεραπείας του Νοσοκομείου Πάφου, θα διενεργηθεί αύριο στην παρουσία της καθηγήτριας ιατροδικαστικής από την Ελλάδα, Χαράς Σπηλιοπούλου, που κλήθηκε εκ μέρους της οικογένειας του άτυχου νεαρού.
Ο 25χρονος από την Έμπα, είχε εισαχθεί στο Νοσοκομείο με έντονους πόνους στην κοιλιακή χώρα και το στομάχι και η κατάσταση του θεωρείτο σοβαρή από τους ιατρούς. Ξημερώματα της ημέρας του Πάσχα, δυστυχώς ο νεαρός άφησε την τελευταία του πνοή.
Η οικογένεια του Αδαμου Μπεη, αν και εξέφρασε από την πρώτη στιγμή υπόνοιες για αμέλεια στις συνθήκες περίθαλψης του, δεν έχει μέχρι στιγμής υποβάλει επισήμως καταγγελία στην αστυνομία, αναμένοντας το πόρισμα της νεκροψίας και τη θέση της Χαράς Σπηλιοπούλου για να αποφασισθεί αν θα προχωρήσει σε μια τέτοια ενέργεια.
Ο φάκελος της υπόθεσης αιφνίδιου θανάτου του 25χρονου Αδαμου βρίσκεται ήδη στα χέρια των ανακριτών του Τμήματος Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων Πάφου.